0

את מי מעצבנת הפרסומת החדשה של מפעל הפיס ולמה?

הפרסומת החדשה של מפעל הפיס בכיכובה של מורן אטיאס מצליחה להרגיז. בואו לראות מי ולמה...

כמו שבוודאי ראיתם, מפעל הפיס הצטייד במבול חדש של פרסומות, ביניהם הפרסומת החדשה שבה מופיעה גברת מורן אטיאס שמגלמת את הפצצה הכי הורסת שיש. העלילה: החנון האולטימטיבי, אלישע, מנסה לגרום לאקסית שלו לקנא, אבל משום שאין לו את הניצוץ המיוחד ואת הקסם האישי של החתיכי המצוי או כמו שהם קוראים לזה בפרסומת, "גלנץ" הוא זקוק לעזרתם של "הלוטוגוצים", יצורים קטנטנים ואלימים במידה שהופכים את החיים שלנו לקצת יותר קלים. הלוטוגוצים שמתנהלים כמו פקחי משטרה מיומנים מאתרים את מורן אטיאס, מושיבים אותה יחד עם אלישע באוטו אדום ומגרה ובכך גורמים לחברה שלו לקנא ולהתייסר על כך שזרקה אותו עקב מחסור באותו גלנץ שנכון להיום הוא כבר קיבל אותו בכמויות.

(צילום מסך)

על פניו הפרסומת נראית שפויה לחלוטין, ואם זאת, דווקא אנשים דעתניים, ביניהם המגישה החביבה עלינו, לינוי בר גפן לא כל כך מסכימה עם המסרים שהמפרסמים הכתיבו לקהל הצופים דרך הפרסומת. לינוי כתבה בחשבון הפייסבוק האישי שלה: "מפעל הפייס, תעשיית ההימורים שמדינת ישראל לקחה תחת חסותה, היה ונשאר מתועב, גם אם הוא מנסה להלבין את חטאיו בבניית אשכולים בבתי ספר (שלמעשה נבנו מכספי הציבור). עכשיו הוא גם מציג נשים כאסופת שרמוטות תאבות בצע.הפרסומת הזו צריכה להרגיז גברים לא פחות מנשים. מפעל הפיס טוען שאם אינכם מליונרים אתם לא ראויים לאהבה. אתם מסכימים עם זה?".

(צילום מסך)

ע"פ הביקורות שלה הפרסומת מחזקת את הטענה שנשים נמשכות לכסף כאילו היו חבורה של עורבים וכמובן שגם המסר המועבר בפרסומת עצמה, לפיו, הכסף יכול לקנות כל דבר בחיים הוא פסול מיסודו. מורן אטיאס מייצגת את האישה הכנועה, סטייל הנשים שהתוודענו אליהן בסדרה כמו "מעושרות". נשים שנמשכות לכסף יותר מאשר לקסם אישי או השכל של הבחור (אלישע החנון). האם זה צודק? תגידו לנו אתם…

(צילום מסך)

↑ חזור למעלה

לאון שניידרובסקי

הצג את כל הפוסטים →